Všeobecné obchodní a dodací podmínky
Objednání zboží
Objednávka zboží lze uskutečnit přes e-mail, nebo poštou. Objednat zboží lze pouze na základě konkrétní nabídky prodávajícího. Objednávka zboží musí obsahovat zejména adresu a přesnou identifikaci kupujícího, množství objednávaného zboží, adresu dodání zboží a kontaktní osobu včetně telefonického kontaktu.- Dodání zboží Dopravu zboží zajišťuje prodávající prostřednictvím smluvních přepravců, nebo vlastní dopravou. Není-li v nabídce uvedeno jinak, platí, že náklady na dopravu hradí kupující. Není-li v nabídce uvedeno jinak, platí, že úhrada za zboží bude provedena před dodáním zboží na bankovní účet prodávajícího.
- Parametry zboží Technické parametry zboží jsou zpravidla uvedeny v technických listech, případně v nabídce prodávajícího. Nelze-li stanovit technické parametry, použijí se technické normy EU. Prezentační obrázky na stránkách www.izolace-tesneni.cz jsou pouze ilustrativní a můžou se barevně lišit.
Při prodeji spotřebního zboží je kupující oprávněn uplatnit právo z odpovědnosti za vady v době 24 měsíců od převzetí zboží, tato doba může být prohlášením v záručním listě, nebo uveřejněním na stránkách e-shopu stanovena delší. V případě, že záruční list neexistuje, slouží jako záruční list daňový doklad-faktura. Záruka se vztahuje na výrobní vady.
Reklamace – postup reklamace
a) Informovat prodávajícího o reklamaci telefonicky, e-mailem nebo písemně
b) Zboží zaslat jako doporučený balík na adresu prodávajícího.
c) Do zásilky písemně uvést důvod reklamace.
d) O výsledku reklamace je kupující informován sjednaným způsobem (e-mailem, písemně), a to nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Odstranění závady je dle typu produktu realizováno výměnou produktu, případně odstraněním závady.
Odstoupení od kupní smlouvy.
Nárok na odstoupení od kupní smlouvy je právo spotřebitele dle § 1829 a násl. občanského zákoníku. V případě nákupu v rámci podnikatelské činnosti nárok na odstoupení kupní smlouvy zaniká.
Kupující bere na vědomí, že dle § 1837 a násl. občanského zákoníku, nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy na dodávku zboží upraveného podle přání kupujícího, jakož i zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání, od kupní smlouvy na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li spotřebitel jejich originální obal a od kupní smlouvy na dodávku novin, periodik a časopisů.
Nejedná-li se o případ uvedený v bodě 2 či jiný případ, kdy nelze od kupní smlouvy odstoupit, má kupující v souladu s ustanovením § 1829 a násl. občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit a to do 14 dnů od převzetí zboží, resp. od převzetí poslední dodávky zboží je-li obsahem koupě několik druhů zboží nebo se zboží skládá z několika částí bez udání důvodů. Odstoupení musí být dodavateli doručeno do 14-ti dnů od převzetí zboží. Odstoupení musí být dodavateli odesláno do 14-ti dnů od převzetí zboží. Odstoupení od kupní smlouvy může kupující zaslat korespondenčně na adresu OSTAŠ CZ s.r.o., Pivovarský dvůr 120, 54957 Teplice nad Metují. V případě odstoupení od smlouvy vrátí dodavatel kupní cenu kupujícímu do deseti pracovních dnů od fyzického vrácení zboží. Nejpozději však do 14 dnů od doručení odstoupení od kupní smlouvy, a to bezhotovostně na účet určený kupujícím. Dodavatel je taktéž oprávněn vrátit kupní cenu v hotovosti již při vrácení zboží kupujícímu. Dodavatel není poviněn vrátit kupní cenu kupujícímu dříve, než mu kupující zboží vrátí nebo prokáže, že zboží odeslal. Náklady spojené s vrácením zboží nese plně kupující. Náklady spojené s dodáním zboží vrátí dodavatel společně s kupní cenou. Jestli kupující volil jiný než nejlevnější způsob dodání zboží, který dodavatel nabízí, vrátí dodavatel částku odpovídající nejlevnějšímu způsobu dodání zboží, který dodavatel nabízí. Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, zašle nebo předá podnikateli bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, zboží, které od něho obdržel.
Storno objednávky ze strany dodavatele. Dodavatel si vyhrazuje právo zrušit objednávku (kupní smlouvu) nebo její část v těchto případech: Zboží se již nevyrábí, nedodává, nebo se výrazným způsobem změnila cena zboží. V případě, že tato situace nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. V případě, že kupující zaplatil již část, nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet, nebo adresu v nejkratším možném termínu a to do 10 pracovních dnů.
V případě, že tato situace nastane, se prodávající zavazuje, že bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu (náhrada zboží jiným, zrušení objednávky atd.).
Ochrana osobních údajů
Využitím internetové aplikace ( www.izolace-tesneni.cz ) prodávajícího souhlasí kupující se zapsáním informací o jeho osobě a nákupech do databáze prodávajícího. Prodávající se zavazuje používat osobní údaje kupujícího v souladu se Zákonem na ochranu osobních údajů. Veškeré údaje, které kupující sdělí při objednání zboží prodávajícímu, jsou považovány za důvěrné a nebudou poskytnuty třetí osobě nebo jinak zveřejněny, vyjma situace související s plněním objednávky (objednávka zboží, platební styk atd.).
Závěrečné ustanovení
Tyto obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na internetových stránkách prodávajícího v den uskutečnění objednávky kupujícím.
Uskutečněním objednávky kupující bez výhrad akceptuje veškerá ustanovení obchodních podmínek ve znění platném v den uskutečnění objednávky, jakož i v den uskutečnění objednávky platnou cenu objednaného zboží, uvedenou v katalogu internetové prodejny prodávajícího, nebylo-li v konkrétním případě prokazatelně dohodnuto jinak.
V situacích, které neupravují tyto obchodní podmínky se vztah kupujícího a prodávajícího řídí platnými právními úpravami, především Občanským zákoníkem.
Tyto obchodní podmínky jsou platné a účinné od 1. 6. 2024
Mimosoudní řešení sporů
V případě, že dojde mezi prodávajícím a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je:
Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát-oddělení ADR
Štěpánská 15
12000 Praha 2
E-mail adr@coi.cz
Web adr coi.czSpotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, která je zřízena Evropskou komisí na adrese https://ec.europa.eu/consumers/odr/
V případě, že dojde mezi prodávajícím a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je:
Česká obchodní inspekceÚstřední inspektorát-oddělení ADR
Štěpánská 15
12000 Praha 2
E-mail adr@coi.cz
Web adr.coi.czSpotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, která je zřízena Evropskou komisí na adrese https://ec.europa.eu/consumers/odr/